dilluns, 25 de maig del 2009

Bitlonia


Josep Lluís de Gabriel, director de Bitlonia.com, va venir a fer una conferència sobre la seva empresa i sobre la emprenedoria en els joves. Bitlonia es una agència de publicitat que està especialitzada en marqueting i que s’ocupa del posicionament d’empreses en cercadors. Es dediquen a aprofitar els avantatges que ofereix internet per a millorar la difusió dels continguts dels seus clients. Durant part de la xerrada, ens va estar parlant dels seus orígens com a empresari, de la manera que va començar a montar la empresa i de quin van ser els motius pel qual el van portar a fer una cosa així. Per a Gabriel, Internet juga un paper determinant en el mon de l’emprenedoria i dels mitjans de comunicació d’avui en dia, es el mitjà ideal.

Va oferir deu claus per a captar audiència en internet:

1. Objectius: Què vols aconseguir
2. Indicadors: Vistes segmentades, viralitat.
3. Competidors: Sistemes de brenchmarking on –line
4. Continguts: Usabilitat, contingut gratuït
5. Cercadors: No els anem a buscar, venen, tecnologia predictiva
6. Excel·lència: Focus de productes amb avantatge, creativitat
7. Social Marketing: Xarxes socials, blogs, videos, premsa on-line
8. Medis On-Line: Segmentació dinàmica
9. Fidelització: E-mail microsegmentat, màrqueting de compromís
10. Enamorar: Entorn que canvia cada dia.
Guillem Salvadó.
.